luni, 27 iunie 2011

Arata-mi cum...

Strânge-mă în brațe. Te văd, dar nu știu cine ești. În mintea mea , ești altfel, ești altcineva. În lumea mea, tu ți locul altuia. Pentru tine nu e spațiu.E liniște si nu e nimeni, dar tu încapi doar sub alt nume și altă înfățișare. Nu te văd clar așa că sper că ești cine vreau eu să fi. Da, ai dreptate, îmi ești indiferent. Nu îmi pasă de tine pentru că îm mine ascund pe altcineva.. Renunță să mai încerci. nu poți să intrii indiferent ce o să faci.


În mine e ploaie, în mine nu-i loc.

Visează. Poate așa învăț cum să o fac și eu din nou. Zâmbește. Arată-mi și mie ce înseamnă să fi fericit.Speră! Așa poți dace totul mai simplu și pentru mine. Crezi, pentru că doar așa o să o pot face și eu. Respectă, admiră, sfătuiește. Învață-mă să iubesc.

Niciun comentariu: