miercuri, 29 iunie 2011

Ramai...


Esti un inger al noptii. Un cazut ce spera sa poata salva lumea. Pe cine incerci sa salvezi de fapt? Vrei sa te salvezi pe tine sau pe ceilalti? De ce iti e frica? Traiesti in prezent sau  vrei doar sa reinvii un trecut pe care nu il poti lasa in urma?


E tarziu. Soarele adoarme dar e momentul pentru tine..sa iesi. Esti liber doar cand nu te vede bunebu, Doar noaptea. Ia-ma cu tine. E momentul nostru? Iti poti explica unele chestii? Pentru ca eu nu, dar m-ai invatat sa nu imi fie frica de ceea ce nu inteleg. Nu imi mai e frica de nimic. Ziua ma apara lumina. Noapte pe am pe tine.


Nu ma apara daca asta ar insemna sa fi tu vulnerabil. Pot sa am grija de mine si daca nu pot, nu te simti vinovat. O sa invat. O sa stiu sa o fac doar ca sa nu ajung sa fiu punctul tau slab. De ce nu ma lasi sa renunt?De ce lupti sa ma ti langa tine? Uiti ca iti fac numai probleme? Uiti ca uneori eu sunt prea departe ca sa te pot ajuta, si atunci esti singur? Uiti ca mai am prea multe de invatat si ca nu stiu sa lupt?Uneori cred ca e prosteasca insistenta si incapatanarea ta. Alteori ma face sa ma simt bine ideea ca ma vrei acolo.

Te ajut? Poate. Dar o fac pentru ca imi pasa. o fac pentru ca am incredere sipetru ca stiu ca, pentru tine conteaza. Ca tu sti cum sa apreciezi si ca nu intelegi gresit. Sunt si am fost mereu acolo. O sa uit vreodata? O sa uit vre un moment sa am grija de tine? Prostii. Nu. Niciodata. Desi pare ciudat si desi poate nu intelegi, pentru mine are sens.


Nu imi e fric ade tine. Nu mi-ai face nimic. Ceva imi spune sigur  ca nu mi-ai face rau. orice ai spune, in adancul tau nu vrei sa ma pierzi. Te intrebi uneori de ce imi spui mie totul, chiar daca uneori e vorba chiar de mine?...Se pare ca eu te-am invatat sa te deschizi fata de mine fara sa vreau sau fara sa o fac intentionat si tu nu ai ezitat. As zi zice ca asta spune multe, dar ce spune defapt? E in regula sa fie asa?

Lucrurile sunt atat de complicate incat imi este ca naiba de greu sa incept...care este de fapt inceputul? Iubesti? Mi-ai spus ca da, dar nu e pentru mine si ca timpul le rezolva pe toate. Timpul...inca 16 zile si poti sa pierzi una din cele doua moduri in care ma poti avea. Iti dau 16 zile, inca 16, iar apoi imi iau eu 7 pentru mine. In 16 o sa iti revii si o sa stii ce vrei, cum si cat. In 16 zile o sa fie totul clar pentru tine, dar o sa te pot eu intelege? O sa imi pot lasa gandurile la o parte si sa te ascult atenta? Nu rata momentul daca il prinzi.Ar putea fi singurul.


Patru zile au fost de ajuns sa nu uit sa te sun. Doua sunt suficiente sa nu ma gandesc. O seara am alungat gandul si pentru trei ore am uitat ca ai existat vreodata. Ai avut 17 zile sa dezici, una am spulberat-o deja. Inca 16 sa fi sigur si sa ma faci sa inteleg, sa hotaram cum sa fie.De asta depinde daca eu, in sapte zile o sa te sterg pe tine si cele 7 luni de cand ne stim, 7 saptamani importante,si 7 intalniri doar cu noi doi.  Cum as putea sa o fac? Asta e simplu. Am cunoscut: 300 de persoane noi, mi-am facut 40 de prieteni , 15 prieteni, 8 mi-au schimbat viata, 4 imi vor fi mereu alaturi si pe unul nu il voi uita niciodata, in 4 zile. In 7 zile, totul se poate schimba, mai ales ca jumatate din cei de sus vor fi acolo...
Nu ma uita...

Niciun comentariu: