joi, 12 mai 2011

Primavara incepe cu...nimeni



Daca as fi stat sa ma gandesc putin, poate gaseam ceva cu ce a inceput primavara mea. Si totusi, inexplicabil, nu am facut-o. De fapt ce prostii spun, sigur gaseam ceva... primavara a inceput cu o gramada de lucruri,chiar si cu unele noi...Totusi,  tot ea, a icnercat sa lase in urma ceva, insa umbrele nu raman niciodata in urma..nu te dezlipesti deloc de ele...incearca tu sa scapi de o umbra...Nu o sa reusesti niciodata. Asa cred ca o sa se intample si cu umbra speciala despre care vorbesc eu. Primavara nu a scapat de ea. Poate florile de tei si vara o vor face.


Apropo, or sa infloreasca teii!!, Nu ca e super? Ah...Nu e loc mai romantic decat sub un tei...Nu exista altul, unt gata sa bag ambele maini in foc pentru asta . Nu ma poti contrazice.


Am o alta revolta interioara a anotimpului. Certurile infantile intre persoane care vor sa se creada adulte. Ma intreb cand or sa invete si ei, ca nu fac decat sa para foarte penibili. Nu o sa dezvolt acum asta, dar promit ca o voi face in curand. Promit.


Ai vazut florile de cires? O doamne u exista nimic mai frumos decat sa te uiti in sus la  infinitatea de  petale albe. Nici nu mai vorbim de parfumul care iti umple toata fiinta. Te invata sa iubesti...sa iubesti orice lucru mic. Zambeste si scutura petalele fine din aprul meu. O sa iti zambesc si eu.


Si...nu uita de nori.

Niciun comentariu: