sâmbătă, 27 august 2011

Have we already start?..


Ar fi trebuit sa fie ceva altfel, nu? Ar fi trebuit sa imi dau seama intr-un fel sau altul, sa fie ceva diferit, ceva care asa imi arate. Ar fi trebuit sa simt ca am ceva mai mult?
Sau poate ca nu era nevoie. Poate ca asta era si ideea. Lumea mea sa se invarteasca in jurul lui si eu sa nici nu imi dau seama. Sa se integreze perfect, si sa fie acolo mereu si eu sa nu simt ca e ceva iesit din comun, sa nu mi se para un fel de excrescenta a vietii mele. Sa fie doar parte din ea, sa o umple si in acelasi timp sa o acapareze. Se intampla asta deja? A inceput fara sa imi dau seama si acum creste si creste...si ma intreb cat de mare vrea sa ajunga..cand de adanc si de aproape de mine. Ai crede ca sentimentele sunt doar inventii amuzante ale unor nebuni obsedati de durere. Pentru ca orice sentiment , intr-un final aduce durere..intr-un fel sau altul.. Ciudat este ca nu imi e frica desi ar trebui sa imi fie...A scos din sufletul meu spiinii si ai vindecat toate ranile adanci pe care le lasasera...cinea r fi crezut ca o sa se intample asta vreodata...


Ma invadezi.

Niciun comentariu: